Манішки, або як їх часто називають - жилетки і накидки, широко використовують для проведення різного роду заходів. За допомогою такого маркетингового інструменту можливо створити єдиний стиль рекламної кампанії і виділити своїх співробітників з маси інших.
Рекламна накидка - вдалий маркетинговий хід
Використання такого нехитрого способу дозволяє привертати увагу до діяльності рекламованої компанії і зайвий раз нагадувати оточуючим про той продукт і ті послуги, які вони можуть придбати.
Залежно від складності макета може використовуватися такий вид друку:
- Сублімація.
- Друк флексом.
- Шовкографія.
Особливість накидки в тому, що незалежно від погодних умов, вона надівається поверх одягу і не стикається з тілом, що виключає дискомфорт від використання синтетичних тканин.
Зовнішній вигляд самої накидки і друку на ній - це те, що бачить ваш потенційний клієнт. Це те, що буде асоціюватися з вашою продукцією та послугами, тому обирайте тільки якісний продукт.